På TV ikväll


… som redan har varit. Jag skäms. Jag visste redan i tisdags att På Drift mot Idaho skulle gå ikväll på 2:an, men jag glömde skriva upp det här. Och jag glömde spela i den själv.

Men jag antar att det är rätt åt er läsare – det är nästan ingen som kommenterar här eller länkar till sidan i alla fall :P shame on you!

Ni som kommenterar och länkar ber jag om ursäkt till i alla fall :O

Natten till lördag, på SVT1 kl 00:25, går Sex lektioner i Kärlek om någon vill se.

/Johnny

2 comments

  1. Det var ju typiskt! ;) Kollar knappt på TV längre ändå, men Sex lektioner i kärlek vill jag gärna se, har inte sett den på flera år, tack.

    Shit, räknade just samman att jag sett 27 gayfilmer i januari, det är nästan lite sjukt! ;)

  2. Jag såg På drift mot Idaho, tyckte inte den var så väldigt bra. Fast en kvart efter att den slutade började en annan gayfilm (La virgen de los sicarios), som jag hellre hade sett. Men den gick för sent, så jag orkade inte se den :(

    Sex lektioner i kärlek är ganska söt, synd att den också går så sent.

Kommentera

