Gay på TV i helgen


Den här helgen är det något för alla. Först ut är ”Min bäste väns bröllop” – filmen för alla faghags och deras fags. Sen kommer ”Victor Victoria” för musikalälskarna och transvestiterna. Sen kommer ”Kinsey” för de som gillar drama och är intresserade av sexualhistoria (jag kan utlova en gaykyss här fastän jag inte sett filmen själv). Om man redan sett ”Kinsey” kan man se ”Anchorman” som går nästan samtidigt. Den ska visst innehålla en förtryckt homosexuell och elaka bögskämt enligt imdb – en film för homofoberna alltså ;P. Sen har vi ”The Lost Boys” för hardcoreslasharna som ser homoerotik i allt. Jag har aldrig förstått homoerotiken i ”The Lost Boys”, men det snackas en del om den. Om du förstår den kan du ju berätta för mig.

Fredag

21:00 – Min bäste väns bröllop

03:05 – Victor Victoria

Lördag

21:15 – Kinsey

21:30 – Anchorman

23:05 – The Lost Boys

Kommentera

