Sodomi.TV-tablå: 15-20 januari 2010


Kanalerna har hittat en hel del skräp längst in i garderoben nu efter jul…

fredag

3:an – 21.45  – American Pie 2
Två killar hånglar för att få två tjejer att hångla. Kom ihåg att det här är American Pie så förvänta er inget gayvänligt.

lordag

3:an – 21.25  – Benknäckargänget- krossa dem!
IMDb-keywords: Gay Stereotype, Homosexual, Transvestism

5:an – 21.30 – Scary Movie 2
IMDb-keywords: Homosexual

SVT1 – 23.35 – Dödsleken
IMDb-keywords: Transvestite, Cross Dressing

3:an – 23.35  – Double Impact
IMDb-keywords: Lesbian (och ”Gay Slur”)

TV4 – 02.25 – Joe Dirt
IMDb-keywords: Crossdresser

onsdag

Kunskapskanalen (SVT) visar två dokumentärer som kanske kan vara av intresse: ”Könsurvalet” (20.50-21.00) och ”Bög – arv eller miljö?” (00.30-01.00)

/Johnny

Det var förresten ett år sen jag köpte domännamnet sodomi.tv och jag har fortfarande inte gjort något av det. Jag tror att jag behöver lite uppmuntran från de som har användning för den här sajten :(

5 comments

  1. Den här sajten är jätteviktig, bra och rolig!! pepp!
    Jag har inte haft tid att recensera så mycket det senaste men det är en tillfällig svacka.. kommer igen!

  2. är inne här så ofta men usel på att kommentera. det är en fantastiskt samling du/ni fått till, har fått så många bra tips härifrån! heja heja!

  3. Håller helt med Tove, har fått massor av bra tips härifrån, både från recensioner och tv-tablåer. En del filmer skulle jag förmodligen aldrig hört talas om utan sidan!

Kommentera

