Sodomi.TV-tablå: 25 februari-3 mars


torsdag

21.00 – Cake
IMDb-keyword: ”Gay personal assistant”
Vår läsare Vic säger detta om filmen: ”Faktiskt helt okey för att vara romantisk komedi och har med en gullig bögkille. Har för mig att det är med en lesbisk tjej också men i en rätt liten roll.”

fredag

21.30 – Basic Instinct 2
Intressanta IMDb-keywords: “Bisexual”, ”Lesbian”.

00.35 – Blood in Blood out
Intressanta IMDb-keywords: ”Homosexual”, ”Drag Queen”, ”Gay Kiss”
Jag kanske borde ge den här filmen en ny chans. Jag stängde av den innan den var slut sist för att den var så jävla dålig men folk tycks inte hålla med mig. Kanske för att de såg gaykyssen som jag tydligen missade?

04.00 – Joe Dirt
Intressanta IMDb-keywords: ”Cross Dresser”

lordag

21.30 – På smällen
IMDb-keyword: ”Gay slur”, ”Lesbian kiss”

00.25 – Hetsjakten
Intressanta IMDb-keywords: ”Lesbian”.

02.25 – Chain of Fools
IMDb-keyword: ”Transvestite”

sondag

13.25 – Wedding Wars
En komedi om homosexuellas rättigheter och giftermål och sånt. Wow.

tisdag

00.55 – Being Julia
Intressanta IMDb-keywords: ”Gay Friend”

/Johnny

Kommentera

