TV-tablå: 28 april-4 maj 2011


fredag

21.30Dumpad
Imdb-keyword: ”Male Male Kiss”.

22.00 – Stulna år
IMDb-keyword: ”Lesbian Kiss”.

23.25 – En djävulsk romans
En lesbisk kyss och lite bögsex…

01.30 – Tjejen som jobbade skift
Jag minns att jag slashade Goldie Hawns karaktär med hennes butchiga kompis när jag var typ 13 år, men jag kan ha överdrivit attraktionen…

03.00 – Det är nåt som inte stämmer
Det är så mycket gay-keywords i den här filmen att jag inte orkar räkna upp dem alla, men det handlar om både lesbiska och bögar.

lordag

20.00 – Så olika
Rolf Lassgård och Richard Wolff ska visst ”gulla med varandra” i den här filmen, enligt en kommentar på filmtipset.

21.00 – Supersugen
Bromantisk komedi.

22.15 – The Wrestler
IMDb-keyword: ”Lesbianism”, ”Lesbian Relationship”.

23.2o – Two for the Money
IMDb-keyword: ”Threesome”.

02.55 – Let’s Go to Prison
IMDb-keywords: ”Homosexual”.
Såklart en komedi som utspelar sig på ett fängelse måste ha en gaykaraktär :P Det blir säkert homofobiskt…

sondag

03.30 – Ung rebell
Homoerotisk vänskap mellan en rebell och en nörd på 50-talet.

onsdag

21.00 – Not Another Teen Movie
Parodi på college-filmer.
IMDb-keywords: ”Lesbian”, ”Lesbian Kiss”, ”Bisexual Girl”.

/Johnny

Kommentera

