Beautiful Thing


Beautiful ThingBeautiful Thing, 1996, Storbritannien

Jag såg den utan subtitles, och det var svårt att förstå intrigerna då för de pratade på den skitigaste engelskan jag typ har hört. Bort med alla konsonanter bara, gör det! Bögarna var lite halvfula/tråkiga mobbade killar med samma färg på tröjan, men det var mycket romans och söta blickar. De blir outade i slutet.

citat från en snubbe från Ohio på IMDB: ”only about half of the dialogue is understandable” så jag känner mig inte såå dum.|Imdb|

2 comments

  1. Har sett klipp av denna på youtube, och vill verkligen ha tag på den, men jag hittar den inte på typ cdon eller ginza, och den har utgått i sortimentet överallt.. någon som vet var man kan köpa den?

  2. hmm.. jag fattar inte varför bögfilmer inte är vanligare och finns mer överallt. det är ju skitsvårt att få tag på filmer utan att behöva köpa från folk från utlandet.

Kommentera

