Latter Days


Latter Days , 2003

Se inte den här filmen! Den suger så in i helvete! Och när jag säger ”suger” så menar jag på det dåliga sättet. Så jävla klyschig och förutsägbar och moraliskt jävla fuckad. Visst, mycket naket, men mycket mer romantik än det får vi inte smaka på. Jag förstår inte varför de har känslor för varandra. Visst, jag förstår att mormonkillen skulle kunna vara gay, men inte att han skulle bli kär i den där äckliga Ken-dockan i hotpants. *spy* Den här filmen är för er ytliga människor med en collegefilmromantisk ådra. Läs vad filmen handlar om på Imdb.

4 comments

  1. Den va ju bra ju! Riktigt bra till och med…..Lite amerikansk o förutsägbar kanske men en av de bästa gay filmer jag sett på länge o Mormon killen spelar ju hur bra som helst.

  2. nejnejnej, den här är ju typ jättesöt! visst, den ena är en mormon, och den andra är en kendocka i hotpants, som du sa, men söt söt söt. ingen skitfilm.

  3. jag håller med, dålig film. töntig =/ och väldigt förutsägbar. kändes som vilken annan töntig amerikansk romantisk film som helst

  4. Jag har en amerikansk vän som är queer ex-mormon och hon HATAR den här filmen. Den är tydligen helt knäpp, försöker vara jätteseriös men får en massa fakta om mormoner fel och så. Jag tyckte mest den var förutsägbar och överdriven.

Kommentera

