Gaykyssar


Jag lade till en ny kategori: gaykyss.

kiss1.jpg

Jag tänkte att vissa kanske är intresserade av i vilka filmer man kan få se en gaykyss ;) Självklart är de av varierande kvalitet. Vissa är på skämt, vissa är nästan våldtäkt men de flesta är härliga, vackra och sexiga.

Nu har jag bara stoppat i de filmer jag vet innehåller en gaykyss under den kategorin, men det finns många jag har glömt bort eller är osäker om. Jag vågar ju inte lova er kyssar om ni inte får några. Då kanske ni blir ledsna.

Kommentera

