House-slash


house.jpg

Awww!

House och Wilson är teh coppul numbur one! House raderar telefonsvararmeddelandet där Wilsons nya hyresvärd föreslår att Wilson ska höja sitt hyresbud för att få flytta in. Slutsatsen är att House tycker att Wilson är så söt när han sover hemma i hans soffa och han vill ha honom kvar. That is so cuuuute! Jag har alltid tyckt att de borde bli ett par. Och nu är de praktiskt taget ett par som bor tillsammans i alla fall. Och de småbråkar ju sådär flirtigt. Won’t you guys fuck already?! Följ hettan på tisdagar klockan 21:00 på 4:an!

Hugh Laurie (han som spelar Dr. Gregory House) talar ut om House/Wilson-pairingen här. ”I’m game!” :D

Jag har gått igenom typ 50 fanvids på YouTube med dem nu, men det här är nog mina favoriter.

/Imdb/

One comment

  1. He he, tyvärr har jag inte varit så bra på att följa House eftersom det har gått samtidigt som en viss serie som börjar på D ;)

    Första gången jag såg ett avsnitt så trodde jag på allvar att House och Wilson var ett canon par i serien, men sen hände nåt som fick mig att inse att så (TYVÄRR) inte var fallet ;)

Kommentera

