Andra Avenyn


Fan, jag har slitit mig igenom några avsnitt på nätet, men det går segt. Inte internetuppkopplingen utan serien. Den har så dåligt manus. Haha. Fast det är bra att de har blandat in en bisexuell karaktär som dessutom är ung och snygg. Och som utöver det får snygga killar. Det är jävligt bra.

Om ni ska kolla så kolla från avsnitt 7 och framåt.

Om ni vill kan ni kolla på lite hångelbilder från serien här nedan:

boxing.jpg

klicka för större bild:

hangel.jpg

HAWT!!!

/Johnny

7 comments

  1. ja, avsnitt 7, 8, 9, 10 händer det mest grejer i. sen är det lugnt ett tag…men avsnitt 16 & 17 är oxå bra (speciellt början på 17, hehe)

  2. Förutom gay-historien mellan ”Kim” och ”Adam” finns ju även den heta hångelscenen på ett piano med ”Kim” och ”Pontus”. ”Adam” är snygg, visst, men jag föredrar den med ”Pontus” alltså. Han är dessutom riktigt snygg i verkligheten (träffade honom senast idag, hehehe, inget skryt här inte).

  3. Oj! Nu har man missat mycket…tydligen. Serien har börjat igen och ”Adam” (som han, Kim, hånglade med i första säsongen) verkar vara tillbaka =D Dom har tydligen hånglat & sånt igen oxå (fanns massa nya vidoes på youtube), hehe

  4. Hej jag älskar också andra avenyn . Jag känner bara att jag måste få veta en en sak . Har Adam åkt för gott . Eller får man se mer utav honom.

Kommentera

