Duran Duran – The Chauffeur


Jag har haft så fullt upp med min andra blogg på senaste tiden att jag helt försummat Sodomi-bloggen :( Så kan det gå ibland, men jag har zero planer att lägga ned :) Snart återkommer jag med krut i byxorna, eller något. Tillsvidare lägger jag in en homoerotisk video av Duran Duran. Två femme fatales i svartvitt fantiserar om varandra och tillsist dansar de en erotisk dans på en parkeringsplats.

Man kan ju argumentera att det egentligen bara är en heterosexuell mans fantasi, men det är två kvinnor likväl och de har bara intresse för varandra.

Kommentera

