Homoerotiska Vänner


Senast jag följde serien ”Vänner” (Friends) var jag nog 13 år. Men jag minns att jag slashade Monica+Rachel och Joey+Chandler vilt. Jag blev överlycklig när Monica och Rachel hånglade och när Chandler tyckte att homosexuelle Brian på jobbet var lite söt. Och så spelade Chandler och Joey gay en gång för att få tjejer :P

Men det var ju alltid misstag. Misstag eller på skoj eller för att rädda sig ur någon situation. Så typiskt. Våra hjältar kan ju inte vara bisexuella på riktigt heller. :P Så trist. De enda som var gay på riktigt var väl Ross förra fru och hennes nya fru. Och iofs – Chandlers svenska pappa var gay.

Jag tänkte söka upp kyssen mellan Monica och Rachel och bjuda på, men hittade massor av andra saker istället. Här hånglar Rachel med någon person som spelas av Winona Ryder och sen kysser Phoebe henne. Här ligger Joey och Ross och myser tillsammans i soffan. Här är en romantisk slashvideo med Joey/Chandler.

Här är Courtney Cox och Jennifer Aniston lite homoerotiska och kysser varandra i en annan serie som heter ”Dirt”. Fan service!

/Johnny

One comment

Kommentera

