Den nya loggan kan bli din! ;)


Checka in nya snygga loggan som jag gjorde med pärlor idag. Den kommer inte vara kvar så länge dock, för jag har satt Miriam på uppdrag att rita en.

Jag funderade på att ta sönder den direkt efter jag fotat den, men jag tänkte att det kanske finns någon som vill ha den hängandes på sin vägg. Den kan bli din!

15 goda skäl till att köpa den:

  1. den är 14,5 x 43,5 cm i mått
  2. du väljer själv en bakgrundsfärg – grått eller vitt (eller valfri annan färg, men då kanske den blir ful!)
  3. för 15 kr extra så kan du få svart bakgrund och text (”det är svårt att låta bli”) i annan valfri färg.
  4. Jag ska försöka vända den upp-och-ned och stryka på baksidan så att pärlorna fäster ihop (detta gör jag först när jag vet att någon vill ha den).
  5. det tog c:a 3 timmar att göra den
  6. den är gjord av mig, Johnny Scharonne
  7. det är en unik kreation och jag kommer inte att göra flera
  8. om du ingen köper den inom 4 dagar kommer den försvinna för alltid
  9. om du har den på väggen kommer du vara coolast i universum
  10. den kan vara en fin present till en HBTQ-person
  11. om du köper den kommer du stödja den här bloggen ekonomiskt
  12. den är snygg och rolig
  13. den är av Hama-pärlor i giftfri plast
  14. den sätter färg på en tråkig vägg
  15. den sprider visdom och metaforisk värme.

fler bilder:

Om du vill så sätter jag på två hängen (i samma färg som din vägg eller bakgrunden) på den så du kan hänga upp den på väggen lättare.

Såhär menar jag (om vi utgår från att bakgrunden är vita pärlor och du har valt hängen i samma färg):

BUDA PÅ DEN HÄR.

Kommentera

