Ordlista, länder, språk och kanske CSS


Jag har gjort en ordlista över HBTQ-relaterade ord och ord som är relaterade till de orden. Ni kanske kan lära er något. Vet ni t.ex. vad en Kathoey är?

Jag håller för övrigt på att tilldela filmer kategorier som berör länder och språk. Om en film är från Australien så hamnar den kanske under kategorin Land:Australien och under Språk:Engelska. Om någon har användning för det…

Och så pillar jag lite med CSS och mitt mål är att kunna göra den här bloggen lite snyggare och mer lättöverskådlig. Jag berättar när det är färdigt.

TTFN (Ta ta for now…)

/Johnny

Kommentera

