Läsartips: Seth et Holth


Yo!
Jag har ett litet tips om en… konstifilm. ^^ Eller.. konstig-film bör jag nog säga. xP
Den heter “Seth et Holth”.
Det är en japansk konstfilm om två “änglar” vid namn Seth och Holt som är älskare (och älskar genom ögonen). Änglarna lever i en värld som är varm, trygg och tyst (jag tror den ska liknas vid en livmoder) men dom vill veta vad som finns på jorden. Och yeah, dom hamnar på jorden. En mycket annorlunda plats för dom och allt går åt pipsvängen typ.

Jag har tyvärr inte hittat denna filmen IRL men den finns på youtube. Och man kan läsa mer om den på Wikipedia.

Jaja, det är en mycket skum film! Änglarna spelas för övrigt av Tusk från Zi:ll tror jag och hide från X-Japan. Lite random, men ett tips är ett tips. XP

Grodan

Kommentera

