Boytouching


Jag lade till en ny kategori för jag tyckte att något saknades. Det är så många filmer som bara sprudlar av kramar, smekningar och annan homoerotisk fysisk kontakt som är mer givande än 1000 kyssar, men det fanns inget sätt att tagga dem för mig förut. Nu finns det, som sagt. Boytouching innebär alltså mellangärdesvärmande fysisk kontakt mellan män på film. Jag ska börja ha med den i framtiden nu men det dröjer nog innan jag har uppdaterat arkiven.

Ricochet har en ny snygg Sodomi-design på gång – jag hoppas den blir klar snart så jag känner mer inspiration att pimpa vidare här. Efter jag har ätit lunch får ni förhoppningsvis en ny TV-tablå också.

/Johnny

One comment

Kommentera

