Ny recensent!

Tänkte säga hej till er läsare innan jag börjar publicera inlägg. Jag heter Hallor, och är stor popkulturnörd och anglofil, så chansen är att det framförallt är brittiska serier och filmer jag kommer att recensera. Jag är queer på de flesta håll, men det jag har störst intresse för i kulturen är man+man och trans. Jag blir lätt uppslukad av nya intressen till 100%, och tänkte att det är lika bra att jag delar med mig av den passionen till andra som kan tänkas vara intresserade.

3 comments

  1. det är kul att vara ombord :D men jisses vilken viljestyrka det krävs av mig för att inte spamma med massa Sherlock-videor just nu. oh my god.

    1. mm, lär nog göra nåt sånt inlägg. har bestämt mig för att jag måste se mer innan jag gör en sammanfattning, dock. det finns så sjuuuuukt mycket material, och typ allt är slashigt. slashigast är faktiskt böckerna. inte konstigt att alla filmer och serier blir det då…

Kommentera

