The Queer Business of Sherlock Holmes

Som jag antar att ni har förstått så är jag i mitten av en Sherlock-våg just nu, och kollar på det mesta material jag kommer över. Min plan är att jag recenserar de som det finns något av gayintresse i, oavsett hur bra själva filmen är, men utelämnar de som inte är relevanta ur en gay- eller slashsynpunkt. När jag känner mig någorlunda klar släpper jag en lista på de filmer som jag INTE recenserat, så ni vet vilka ni kan undvika, plus så publicerar jag en sammanfattning av mina åsikter och tankar kring Sherlock Holmes, Arthur Conan Doyle och sexualitet. Deal?

/Hallor

One comment

  1. :D
    om jag har tur så har jag möjligtvis lyckats få tag på ryska Sherlock Holmes, och av det jag sett på youtube så slår det hoyay-rekord. Fattar inte att jag inte fastnade för Sherlock tidigare, det är en guldgruva.

Kommentera

