The Quest for Sherlock Holmes

Det börjar dra ihop sig, av det Sherlockmaterial jag lyckats få tag på är det inte så mycket kvar att se. Något som har försvårat det är att så många har haft exakt samma namn, jag vet inte hur många The Hound of Baskervilles som finns. Känner ni till en Sherlockfilm eller serie som ni tycker att jag har missat, säg till så ska jag se vad jag kan göra. Jag vet tex att jag inte har något med Peter Cushing som Holmes, och har inte heller fått tag på något trots att jag försökt. Om det är någon som läser som har tips på var jag kan få tag på det skulle jag vara tacksam.

Så länge bjuder jag på en liten sketch från Peter Serafinowicz Show

2 comments

    1. aah, kul att höra! jag är så van att alla typ suckar och himlar med ögonen när jag går igång om mina fandoms/obsessions, så det här har varit ett helt perfekt sätt att ventilera!

Kommentera

