Nytt namn på bloggen?


Okej, vi behöver ett nytt namn på bloggen.

Sodomi – det är svårt att låta bli! är catchigt och roligt men lite för extremt. Jag vill inte uppröra någon och jag vill inte skämmas när jag går på pressvisningar.

Det nya namnet behöver vara

  • ledigt = alltså inget annat ska ha det namnet
  • tydligt = man ska veta vad det är för slags blogg
  • inkluderande = ett namn som passar för alla inom HBTQ-spektrumet
  • enkelt = inte massor av konstiga bokstäver, som HBTQ osv.

Det får gärna innehålla ordet ”queer” i någon stavningsform eller så om ni kan komma på ett annat ord – kanske ett nytt ord som alla kan använda för att identifiera sig själva? Mmm? :)

Jag kan för tillfället inte komma på något pris för bästa förslag – förutom äran. Jag skulle kunna göra någon tavla eller måla ett porträtt… Kanske har jag någon gayfilm jag kan ge bort.

Well, hit med förslag i alla fall!

/Johnny

5 comments

      1. Recensenterna? Tycker namnet kan vara i singular, det är ju bloggen som ska ha ett namn och inte recensenterna liksom…

Kommentera

